• 45-54
    • 55-64
    • 65+

• Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Ah'm 23 on Saturday an' ma burd Chantelle is 19 on Sunday so wee thought we wid take Kylie, Mandy and Jay oot fur a kebab. They ur wur weans by the way and there the dugs bawz an awe that.

Chantelle wanted tae go McDonalds but ah telt her no tae be stupid incase the weans got that mad cows disease, so she said aboot the KFC but Ah telt her about the mad burd flu thats the in thing this year. Anyway kebabs ur good fur you.

So ah'm gonnae get a cairry oot fae somewhere, ah'm no sure where the Hamilton Accies ur up here, ah hope somebody will tell me cause ah could fair go ah wee charge of the buckie by the way. Chantelle will huv tae stick to the Cally special brew cause she's up the duff again(hope its hers)

I'm 22, struglin tae get used tae being a proper adult..., i tink you only start kinda realisin you're no a bairn when you turn 21

i'll drink to yun, i reckon it's quite alright to continue acting like a bairn when it suits though, may as well grow auld disgracefully, much mair fun [ :tmbup; mucklemooth]

24 a week on friday by the way, plenty mair antics to be got up til :wink:

• 2 weeks later...

I think that we should try to get more older people involved in Shetlink. I told my mam to log in last night, so go on everybody who reads this send a link or tell sombody who's say at least 20 years older than you to have a go. You never know they might like it.