Evertype: Alice in Wonderland -- in North-East Scots!

Evertype

Evertype would like to announce the publication of Derrick McClure’s translation of Alice's Adventures in Wonderland into North-East Scots, Ailice’s Anters in Ferlielann. The book uses John Tenniel's classic illustrations. A page with links to Amazon.com and Amazon.co.uk is available at http://www.evertype.com/books/alice-sco-ne.html . Bookstores can order copies at a discount from the publisher.

http://www.evertype.com/pics/blogpics/alice-sco-ne.gif

Michael Everson

Evertype, alice-in-wonderland-books.com

The Kailwirm an Ailice gomed idder quaetlins for a filie, an at lest the Kailwirm tyeuk the hookah out o’ts mou an spak til her in a sauchin, drochlin vyce.

“Fa are ye?†said the Kailwirm.

Iss wesna the kinna thing tae gie a lift tae the stert o a corrieneuchin. Ailice answer’t, a bittie blate-like, “I dinna hardly ken, Sir, jist eenou: laestwyes I ken fa I wes fan I raise iss mornin, but I think I maan hae gat chyngit a wheen times sensyne.â€

“Fit dae ye mean by thon?†said the Kailwirm, crabbit-like. “Expoun yoursel!â€

“I canna expoun mysel, Sir, I dout,†said Ailice, “for I’m nae mysel, ye see.â€

“I dinna see,†said the Kailwirm.

“I dout I canna mak it plainer for ye,†Ailice answer’t, fine an mensefu-like, “for I canna winnerstan it mysel, tae stert wi: an bein sae mony different sizes aa in the ae day is sic a bambaizement.â€