Mystery

Njugle

Every now and then, as i ramble the hills and banks something crops up that i cannot find any explanation for, i'm sure other folks share that puzzle from time to time.

My current enigma:

I was abün the scord o' weisdale recently, savouring the vista, flora and fauna of the beautiful high plateau (before anybody ruins it *cough*) and on my way back to the track i stumbled upon a sweater (pink/grey striped) embedded in the peat, close nearby are a pair of tracky breeks, what appears to be a T-shirt and another further embedded and decomposed garment. This is about 80 metres north of the transmitter mast, away from the track.

How, and why would somebody come to lose a set of clothes in the hill, if it was from for fooling around, how did they get home without claes, if they were dumping them, why pick such an awkward but relatively accessible spot, surely burning or sinking would be better? A prank? But what prank; "Ha ha i stole your clothes and dumped them on a high hill?"

???

I just canna figure it, any suggestions?

Guest Anonymous

Da Trows.. Dey play peerie pranks noo an dan, ta confuse da laeks o dee.. :lol: :lol: :lol:

Question is,, whaur did dey pit da boady???? :? :?

Check da trowie maist wanted list, an see whit cooncillors guid missin eftir da last election, dat micht gie some ideas... :D

I hed a similar encoonter wi da trows in Nort' Nestin'.

I wis wanderin' trowe da hill when dis most Gud-aafil stakit' mist cam doon at sikken a lick I wis suroondit atae da spaece o' twartree meenits.

I tocht I could hear da distant tunin' o' a fiddle an' den da nix' thing I kent, I wis fichtin' tae keep me een open, an dan I surely mosta neebit aaf!

I woke up apo da hill wi ony me boxers an' I wis eltit fae hed tae fit wi weet paet mould bit at laest I wis still in wan piece. As fir da rest o' me claes - dee wer nivver tae be seen again.

Yuns joost da wye at trows work, da peerie lippers!

It's not uncommon, I have a story of a conversation that tool place between 2 friends following a rather heavy night out...

Friend 1 (looking out of the window in a hungover daze) - "Heh heh heh...there are a pair of boxer shorts in the middle of the street."

Friend 2 - "Oh yeah, those are mine"...